1.4.2015

Kinderpiirakkaa pääsiäiseksi

Mulla oli (omasta mielestä :P) loistava aprillipila T:lle jo mietittynä, mutta se ryökäle muisti jo heti aamusta, että mikäs päivä tänään olikaan. Joten en sitten jymäytäkään sitä sillä, että lapsivedet ois jo mennyt ;). Hei kertokaa sit ihmeessä, jos saatte tän päivän aikana tehtyä jollekin hyvän aprillipilan tai ite meette täydellisesti lankaan! Niitä juttuja on aina kiva kuulla :D.

Mä leivoin eilen pääsiäisen vieraita varten somessakin paljon mainostettua kinderpiirakkaa. Ite en oo tätä koskaan aiemmin leiponut ja vaikutti hyvältä tämmösen makeanhimoisen mielestä ;). Ja tämähän oli tosiaan makeaa... Ei kyllä kovin montaa palaa pysty kerralla syömään! Ohjeen tähän löysin täältä: http://www.suussasulavaarakkautta.fi/2014/02/kinderpiirakka.html
Mulla ei kyllä tuosta pinnasta tullut yhtä nättiä, mutta maku kai se tärkein ;)







Ootteko te leiponut tätä aiemmin? Mä luulin ton nimen perusteella, että tähän tulee kinderin suklaamunia, mutta eipäs tullutkaan. Voita, sokeria ja suklaata kyllä sitten senkin edestä :D Ja olihan se maku toki lähellä kinderiä.

Mä oon kyllä syönyt jo ennen pääsiäistäkin suklaamunia niin paljon, että vähän jo yököttää :P Nyt on taas semmonen vaihe, että olis kiva syödä vaan kaikkea raikasta, onneksi välillä näitäkin tuntemuksia!:D Täällä Etelä-Pohjanmaalla virpojat (tai täällä sanotaan niitä trulleiksi) tulee pääsiäislauantaina eli kyllä sieltä kaupasta vielä pitää hyväskää hakea palkkioksi pikkuväelle, mutta toivotaan että niitä ei jää jäljelle kovin paljoa, kun sen kyllä tietää kuinka siinä sitten käy ;).

Tälle pääsiäisviikolle meillä onkin monenmoista ohjelmaa, käydään tutustumassa synnytyssaliin (mullehan paikka on tuttu harjottelun kautta, mutta siitäkin on jo pari vuotta aikaa, joten kiva mennä katsomaan onko mikään muuttunut), käydään ihastelemassa kaveripariskunnan pikkuista vauvaa, käydään Kihniössä mun vanhempien luona, palkitaan trulleja, saadaan ystäväpariskunta kylään jne :) Tosi kivat vapaat siis meillä tiedossa :) Vielä kun pysyis vointi hyvänä, eilinen ilta kun meni kärvistellessä harjotussupistusten parissa... Kyllä ne touhukkaat päivät vaan sit kostautuu illalla, mutta onneksi olo helpotti nukkumaan mennessä.

Mutta, jos mä en enää ennen pääsiäistä ehdi tänne kirjoittelemaan, niin mä toivotan jo teille kaikille hyvää pääsiäistä ja syökäähän tekin paljon suklaamunia!;)

2 kommenttia:

  1. Voi vitsit mun on pakko kans kokeilla tätä! Se vaan, että se on sitten koko pellillinen syöty mun toimesta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lupaan, että sä et pysty syömään tätä yksin kokonaan :D ainakaan kerralla :P sen verran makeaa on :)

      Poista